روانشناس

بررسی تاثیر خشونت خانگی در بروز اختلالات روانی زنان

روانشناس

بررسی تاثیر خشونت خانگی در بروز اختلالات روانی زنان

من زنم و تو مرد بمان



من زنمبی هیچ آلایشی… بی هیچ آرایشی!او خواست که من زن باشمکه بدوش بکشم بار تو را که مردی
و برویت نیاورم که از تو قویترممن زنممن ناقص العقلمبا همین عقل ناقصم
از چه ورطه هایی که نجاتت نداده ام
و تو عقلت کاملتر از من بود!!!من زنم...یاد گرفته ام عاشقت بمانم
و همیشه متهم به هرزگی شوم...حال آنکه تو بی آنکه عاشقم باشی
تظاهر کردی با من خواهی ماند!من زنم...کوه را حرکت میدهم
بدون اینکه کلمه ای از خستگی و دلسردی به زبان آرم
و تو همواره ناراضی و پرصدا سنگریزه ها را جابجا میکنی
چرا که تو نیرومند تری!!!من زنم...وقت تولد نوزاد ...تلخی بیداری شبها بر بالین فرزندمان...سکوت و صبر در زمان خشم تو مال من،
لذتهای شبانه...خوابهای شیرین و افتخار مردانگی مال تو!عادلانه است نه؟؟؟
من زنم...آری من زنم...او خواست که من زن باشم ...همچنان به تو اعتماد خواهم کرد...عشق خواهم ورزید...به مردانگی ات خواهم بالید ...با تمام وجود از تو دفاع خواهم کرد...پشتیبانت خواهم بود...و تو مرد بمان!این راز را که من مرد ترم به هیچ کس نخواهم گفت!!!

یکی از کاربران شرکت مایکروسافت در یک نامه طنز‌آمیز به بخش پشتیبانی نرم‌افزاری این شرکت چنین نوشت:

 

پشتیبانی فنی محترم

 

سال گذشته سیستم عامل خود را از دوست دختر 7 به همسر 1 ارتقا دادم. زمان زیادی از ارتقا سیستم نگذشته بود که متوجه شدم یک برنامه ناخواسته (فرایند بچه دار شدن) بر روی سیستم عامل در حال اجراست . این برنامه فضای خیلی زیادی را اشغال کرده و قسمتهای مهم و با ارزش سیستم را در بر می گرفت. بعلاوه اینکه ، برنامه همسر 1 روی همه قسمتهای سیستم به خودی خود نصب شده و همه چیز را تحت کنترل داشت.

برنامه هایی نظیر شب پوکر 10.3 ، فوتبال 5.0 ، شکار و ماهیگیری 7.5 و مسابقات رالی 3.6 دیگر اجرا نمی شوند و هر بار که می خواهم این برنامه ها را اجرا کنم ، سیستم عامل مختل می شود.

وقتی که برای اجرای برنامه های مورد علاقه خود اقدام می کنم ، قادر نیستم برنامه همسر 1 را در زمینه سیستم نگه دارم و برنامه همسر 1 اجرای برنامه های مورد علاقه مرا با اختلال روبرو می کند.

فکر می کنم باید دوباره برنامه دوست دختر 7 را نصب کنم ولی مشکل اینجاست که اجرای دستور حذف در سیستم همسر 1 امکان پذیر نیست .

 

لطفا" کمک کنید

با تشکر

یک کاربر بیچاره!!!

 

 

بخش پشتیبانی نرم‌افزاری مایکروسافت (که گویا یک زن بوده است) در پاسخ به این کاربر چنین نوشت :

 

 

کاربر بیچاره محترم

 

این یک مشکل عمومی است که اکثر مردان از آن شکایت دارند.

بسیاری از مردم سیستم خود را از دوست دختر 7.0 به همسر 1.0 ارتقا می دهند فقط با تفکر اینکه یک برنامه کمکی و جهت سرگرمی و تفریح است.

همسر 1.0 به عنوان یک سیستم عامل است و بوجود آورنده آن این سیستم را طوری طراحی کرده است که هر چیزی را اجرا می کند و همه چیز را قادر است کنترل نماید.همین طور بعد از یک بار نصب این سیستم ، غیر ممکن است بتوانید چیزی را از این سیستم حذف کنید یا فایلهای آن را دستخوش  تغییر قرار دهید.

سیستم همسر 1.0 طوری طراحی شده است که امکان نصب مجدد برنامه دوست دختر 7.0 را به شما نمی دهد.به قسمت هشدارها – حمایت کودک در دستورالعمل همسر 1.0 نگاهی بیندازید. پیشنهاد می کنم برنامه همسر 1.0 را نگهداشته و برای بهبود آن تلاش نمایید.

برای کاهش تخریب این سیستم عامل ، پیشنهاد می کنم برنامه کاربری " بله عزیزم" را در سیستم خود نصب و از آن استفاده کنید.

بهترین قسمت این برنامه کاربری ، وارد کردن دستور c:\  عذرخواهی  است ، زیرا برای اینکه سیستم عامل به حالت عادی خودش بازگردد ، در نهایت مجبور خواهید شد این دستور را اجرا کنید.

همسر 1.0 یک برنامه فوق العاده است ، اما نیاز به نگهداری با دقت بسیار بالا دارد. سیستم برنامه همسر 1.0 با برنامه های حمایت کننده ای از قبیل برنامه تمیز کردن و جاروکشی 3.0 ، پخت و پز 1.5 و پرداخت خرج و مخارج 4.2 و... ارایه می شود. البته در استفاده از این برنامه های حمایت کننده سیستم باید نهایت دقت را به عمل آورید، چون در صورت عدم استفاده مناسب از این برنامه ها سبب خواهد شد که به طور خودکار سیستم ، برنامه نغ نغ 9.5 را اجرا نماید.

هر بار که این برنامه نغ نغ 9.5 اجرا شود ، فقط یک راه برای بهبود عملکرد سیستم وجود دارد و ان خرید یک نرم افزار اضافی دیگر است.

من خرید  برنامه گلهای 2.1 و الماس 5.0 را پیشنهاد می کنم.

 

هشدار!!!

تحت هیچ شرایطی برنامه منشی با مینی ژوپ  را در سیستم خود نصب نکنید. این برنامه توسط سیستم همسر  1.0  اجرا نمی شود و باعث تخریب غیر قابل برگشتی در سیستم عامل می شود.

 

 

با آرزوی بهترین موفقیتها

پشتیبانی فنی

نمیدانم اگر روزی دبیر انشاء بودم وبا خطی خوانا مینوشتم" "کودکان معصوم این دیار برایش از چه ها می نوشتن؛نمی دانم این موجود راچگونه توصیف میکردن؛"دختر .زن .مادر .مادربزرگ .همسر .خواهر و... "اما میدانم که حتی یک نفر در کلمات شیرین قصه هایشان از نگونبختی این موجود نمی نوشت,کاش میشد به تک تکشان بگویم نو گولان زندگی؛ مرگ را روزی هزار بار می چشد، تا دروازه اش می رود وباز میگردد. به من بگوید زن بودن گناه است، زن ماندن گناه است ،آری زن با همان معنی پاک .نجیب .آرام .مهربان . دلسوز .خندان .پناه گاه ودامنی که بارها وبارها نقطه امنی برای تک تک ما بوده .نمی دانم چه بگویم بارها فریاد کشدیم من (درحکم زن )زنم .می خواهم زن بمانم .منع کردم؛ حصار ساختم؛ پوشاندم همه زیبایی های وجودیم را، لبخندهای تا سینه ام را، صدای پر مهرم را، محبت درونی سازم را ، اشک های از روی عشقم را، .همه را در صورت پنهان خود پنهان تر کردم تا زن بمانم . باز چه بگویم از ان، ان همه نه گفتن ها، انکار علاقه کردن ها، منع دیدار ها ،تنها ماندن ها ،چه نصیبم شد وحالا تهمتی از روی پاکی .. خدایا می خوام بمانم ...

یه مرد حتی اگه چهار تا استخون پوسیده هم باشه گاهی میشه تکیه گاهت , گاهی سایه سرت , گاه انگیزه زندگیت , ممکنه بشه همه وجودت . اصلا مگه میشه بدون مرد زندگی کرد ؟!!! مگه میشه پدر نداشت ؟! قید برادر رو زد ؟! بدون عشق زندگی کرد ؟!!! فقط کافیه یه مرد , مرد باشه ... میشی بیخیال دنیا , اصلا اون میشه همه ی دنیات ...تقدیم به همه اونایی که تو زندگیشون مــــــــــــــــــــــــرد واقعین...

زنی را دیدم...زاده شده تا دختر کسی باشد؛بالید تا خواهر کسی باشد؛ازدواج کرد تا زن کسی باشد؛زاد تا مادر کسی باشد؛برای همه« کسی» بود و برای خودش «هیچکس»...!!!