روانشناس

بررسی تاثیر خشونت خانگی در بروز اختلالات روانی زنان

روانشناس

بررسی تاثیر خشونت خانگی در بروز اختلالات روانی زنان

من زنم و تو مرد بمان



من زنمبی هیچ آلایشی… بی هیچ آرایشی!او خواست که من زن باشمکه بدوش بکشم بار تو را که مردی
و برویت نیاورم که از تو قویترممن زنممن ناقص العقلمبا همین عقل ناقصم
از چه ورطه هایی که نجاتت نداده ام
و تو عقلت کاملتر از من بود!!!من زنم...یاد گرفته ام عاشقت بمانم
و همیشه متهم به هرزگی شوم...حال آنکه تو بی آنکه عاشقم باشی
تظاهر کردی با من خواهی ماند!من زنم...کوه را حرکت میدهم
بدون اینکه کلمه ای از خستگی و دلسردی به زبان آرم
و تو همواره ناراضی و پرصدا سنگریزه ها را جابجا میکنی
چرا که تو نیرومند تری!!!من زنم...وقت تولد نوزاد ...تلخی بیداری شبها بر بالین فرزندمان...سکوت و صبر در زمان خشم تو مال من،
لذتهای شبانه...خوابهای شیرین و افتخار مردانگی مال تو!عادلانه است نه؟؟؟
من زنم...آری من زنم...او خواست که من زن باشم ...همچنان به تو اعتماد خواهم کرد...عشق خواهم ورزید...به مردانگی ات خواهم بالید ...با تمام وجود از تو دفاع خواهم کرد...پشتیبانت خواهم بود...و تو مرد بمان!این راز را که من مرد ترم به هیچ کس نخواهم گفت!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
saam چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ http://poolclub.vastblog.com

aghaye.mosbat@yahoo.com


سلام
از وبلاگت لذت بردم
یه پیشنهاد عالی برات دارم
میتونی با عضویت تو این سایت و با گذاشتن تبلیغات هر ماه پول خوبی کسب کنی بدون نیاز به هیچ سرمایه ای
من خودم تو این کار موفق بودم فقط یه کم پشتکار لازم داره

اگه سوالی داشتی به ایمیلم بفرست






http://www.newbux.ir/?r=705476161

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد