روانشناس

بررسی تاثیر خشونت خانگی در بروز اختلالات روانی زنان

روانشناس

بررسی تاثیر خشونت خانگی در بروز اختلالات روانی زنان

من نوشت

باید نوشت...نوشت و خلاص شد از روزمرگیه حرفهای نگفته...صداهای نشنیده...به چه امیدی روزها در تکاپوی رسیدن به آرامش در شب و شبها خسته تر از آرامش به امید صبح و نور و عاشقی!!! حس پوچ عاشقی با شنیدن عزیزم...جونم...نفسم...

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام
شما فکر نمیکنی موضوع پستها و مطالبت هیچ ربطی به بررسی تاثیر خشونت خانگی در بروز اختلالات روانی زنان که تو صفحه اول وبلاگت نوشتی نداره ؟
ضمنا تاریخ اپدیتهات دیر به دیر و طولانیه و مطلب پست آخرتو یه بار خودت بخون ببین خداییش چیزی از اینی که نوشتی میفهمی ؟ حتما لازم نیست با هر مطلب بی معنی و بازی با کلمات وبلاگتو آپ کنی . سعی کن در کل بیشتر به وبلاگت و بازدید کننده هات اهمیت بدی و وقت بزاری . من از بازدیدکننده های دائمتم مینا جون

سلام..ممنونم که وقت میذاری و به وبلاگ من میای...من این مطلب رو برای کسانی گذاشتم که مثل من ممکنه دنبال مطلبی راجع به این موضوع باشن و بتونن از یه نفر کمک بگیرن آخه این موضوع ثایان نامه خودم بود و هیچ منبعی براش نداشتم کسی که دنبالش باشه میاد و کمک میگیره...شما هم بهتره قبل از صمیمیت خوتونو معرفی کنین..آخرین پستم من نوشته که میتونی اصلا نخونی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد