روانشناس

بررسی تاثیر خشونت خانگی در بروز اختلالات روانی زنان

روانشناس

بررسی تاثیر خشونت خانگی در بروز اختلالات روانی زنان

واسه دلم..

بگو یارب چه بد گفتم چه بد کردم؟

           که نزدت خویشتن را دیو و دد کردم

به جز عشقی که دردش را به من دادی

             به من یارب چه بخشیدی ؟ که رد کردم

فقط در عاشقی یارب مدد گفتم

                     شدم عاشق تمنای مدد کردم

شب مستی اگر یک توبه بشکستم

                  سحر تکرار توبه صد به صد کردم

به سیلابم کشاندی زیر و بم دیدم

                  تحمل بر عذاب جذر و مد کردم

برایم آتش دوزخ فرستادی

                    برایت لاله ها را در سبد کردم

گرفتی جامه ی فخر مرا از من

                    صبورانه کُلَه را از نمد کردم

 

نشانم ده اگر یک مور آزردم

                   اگر یک دانه گندم را لگد کردم

 

مرا یارب نمیخواهی

گناه از تو

                  اگر نفرین

                                  بر این دنیای بد کردم

 

به حرفم گوش کن یا رب 

                    به دردم گوش کن یا رب

اگر بیهوده می گویم 

                     مرا خاموش کن یا رب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد