روانشناس

بررسی تاثیر خشونت خانگی در بروز اختلالات روانی زنان

روانشناس

بررسی تاثیر خشونت خانگی در بروز اختلالات روانی زنان

من نوشت!

بسم الله الرحمن الرحیم 

از روزی که قالب وبلاگم رو ساختن!!!وقت نکردم بیام یه مطلب بذارم توش!! 

میخواستم این یه وبلاگ پژوهشی باشه و هر چی کار علمی و تحقیقی میکنم بذارم اما خوب تصمیمم عوض شد نه اینکه دیگه گام علمی برندارم اما مطالب دیگه هم میذارم.فعلا تا ۶ماه دیگه!!!بای

نظرات 1 + ارسال نظر
بوف بینا شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://bufebina.blogfa.com

سلام
چه جالب
نمیدونستم وبلاگ داری
و چه وبلاگ جالبی هم داری
اومدم این آخر نظر گذاشتم تا مطمئن بشی که همه ی چیزایی که نوشتی رو خوندم
به خصوص این اخریش که تاکید کردی تا شیش ماه دیگه خبری ازت نیست!
چند تا نوشته ی باحال داشتی که به دلم نشست
ولی متاسفانه هیچ کدومش از خودت نبود!
چرا خودت نمینویسی؟
من فکر میکنم که هیچ کدوم از ماها دست کمی از یه نویسنده ی حرفه ای نداریم
کافیه به خودمون زمان بدیم و برای نویسنده شدن تلاش کنیم
همین
امیدوارم دفعه ی بعد که میام اینجا یه نوشته از خودت رو گذاشته باشی
حتی علمی!
در ضمن : از اینکه کسی برات نظر نذاشته بود دلم گرفت
خوب نیست وبلاگ بدون نظر باشه
سعی کن برای وبلاگت خواننده پیدا کنی

موفق و پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد