روانشناس

بررسی تاثیر خشونت خانگی در بروز اختلالات روانی زنان

روانشناس

بررسی تاثیر خشونت خانگی در بروز اختلالات روانی زنان

از تو نفرت دارم ولی عاشقتم هنوز
می دونم میشنوی صدای منو هرروز
عکسای قدیمی حرفای صمیمی همه اینا مونده برام
اما دیگه من باید دنبال زندگیم باشم و برم
دنبال زندگیم باشم  دیگه دیگه
دیگه دیگه   این در بسته شه دیگه دیگه نمیزارم بیاد
دیگه دیگه نگو دوسم داری مـــن رفتم
دیگه دیگه   این در بسته شه دیگه دیگه نمیزارم بیاد
دیگه دیگه نگو دوسم داری مـــن رفتم
هنوز به خوابم میای با حرفای ناتموم
خاطره های ما مثه سایه پا به پا
اون نگاه خاصت اون قلب حساست
هنوز از یادم نرفته هنوز صدات تو میشنوم
که میگفتی باید برم که میگفتی باید برم
دیگه دیگه این در بسته شد
دیگه دیگه این دل خسته شد
دیگه دیگه نگو دوسم داری من رفتم

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.valentines.blogfa.com

salam .khobin dost azizi donbaleri.............weblog zibao por mohtavae dari.......movafagh bashi hamesh dar tam,ama marahel zendegit


www.accounting-yng.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد